14 responses to “Yours Should Be Mine Library

  1. kyknya dari judulnya bakalan ada perebutan antar namja dan namja nih,, semoga aja myungsoo yg menang #prediksi doang…

    Like

  2. Annyeong authornim..
    Perkenalkn saya reader baru, boleh panggil eonni kn??
    Eonni aku ijin bca ffnya ya, wuahhh gak sbar pngen bca.
    Myungsoo-Suzy jjang !!
    Ah tp kalo yg chapternya psti di kasih password ya eonni?

    Like

  3. Annyeong… Izin baca ya eonni Sbenarnya ada sbagian ff yg udah aq bca di wtpad. Aq suka sma ff’a.. Jjang!!
    Jngan lelah brkarya ya eonn… FIGHTING!!!

    Like

  4. Annyeong… Ijin baca ya eonni Sbenarnya ada sbagian ff yg udah aq bca di wtpad. Aq suka sma ff’a.. Jjang!!
    Jngan lelah brkarya ya eonn… FIGHTING!!!

    Like

COMMENT FOR WHAT YOU HAVE BEEN READ!!!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s